Karteczka-bombeczka z aniołkami

W środę wystartowało w Diabelskim Młynie Diabelskie Wyzwanie z Lemoncraft. Do wygrania pełne 2 kolekcje ślicznych papierów, a temat cudnie prosty. Należy wykonać pracę z wyraźnym motywem śniegu. Zapraszam więc do udziału :)

Ja na tę okazję skleiłam karteczkę-bombeczkę z aniołkami. "Śnieg" powstał u mnie przy pomocy pudru do embossingu.


Papiery, piękna brokatowa wstążka i button - z Lemoncraft :)



Udanego weekendu! :)

Dziękuję serdecznie za odwiedziny i pozostawione komentarze :**

Komentarze

  1. Och jaka piękna, bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  2. so beautiful...love it!
    Hugs Ellen

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudna jest :)
    Widziałam taki efekt już wielokrotnie i zastanawiało mnie jak jest zrobiony, dzięki za wskazówkę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniała! Efekt śniegu - świetny!

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudooo :)
    Zachwycona jestem jak zawsze u Ciebie :)
    Pozdrowionka ***

    OdpowiedzUsuń
  6. Kocham Twoje prace. Są idealne w każdym najmniejszym szczególe:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zjawiskowa bombeczka. Oczu nie mogę oderwać. :))))

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak zawsze przepięknie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Prześliczna bombeczka :) ale przecież u ciebie innych sienie spotyka :))) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Efektowna i rzeczywiście śnieżna :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudna. Bardzo ładnie wygląda kokarda z badzikiem :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz