Polka Dots

Dzień dobry :)
Przedstawiam nową kartkę. Zrobiłam ją z myślą o dwóch wyzwaniach.
Pierwsze, to 'Polka Dots' w The Shabby Tea Room.

Drugim jest Wyzwanie imieninowe na blogu Galerii Rae.


Tu jeszcze zbliżenie na kwiatki. 2 większe wykonałam sama wg kursu Pasji Kati, tylko dziurkaczy i wykrojników innych użyłam.


Wzór kropek na papierze w lewym dolnym i prawym górnym rogu wykonałam własnoręcznie zrobionym (hihi) stemplem. Na płaski koniec ołówka nakleiłam gumowe kółeczko wycięte dziurkaczem z gumy.

Ponieważ użyłam wyjątkowo dużo (jak na mnie) mediów oraz tekturki, zgłoszę ją również na wyzwanie Mixed Media na portalu Scrapujących Polek.
Poza esem-floresem i listkami, z tekturki wycięta jest także tabliczka w prawym dolnym rogu. Została ona następnie potraktowana brązową farbą do porcelany, stempelek z Montażowni odbity jest białą farbą akrylową,
psiknięte jest to też kremowym Color Mistem, na koniec dla utrwalenia i zmatowienia pomalowane medium matowym.
Pozdrawiam, dziękuję za odwiedziny i życzę miłego niedzielnego wieczoru :)

PS W ostatniej chwili zdążyłam się zapisać, może i Wy zdążycie :)


Komentarze

  1. Bardzo fajna karteczka, kwiatki wyszły pięknie :)
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu Galerii RAE :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Urocza karteczka, piękne kwiaty zrobiłaś :)
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu Galerii Rae :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gorgeous! LOve your butterflies. Your flowers are soooo pretty.
    Chrissyxx

    OdpowiedzUsuń
  4. love the fun chalkboard and the chalk board is so much fun
    Cindy
    nindys-blob.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne te kwiatki, muszę też popróbować, może nie taki diabeł straszny...

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz